Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ. Η αστυνομία συνεχίζει να δολοφονεί. Τη συνδρομή του στρατού (!) για την «επιβολή της τάξης» ανακοίνωσε ο «αριστερός» πρόεδρος...



Παρά την επιστροφή χιλιάδων εργατών στους τόπους δουλειάς του ορυχείου πλατίνας «Μαρικάνα» στην ευρύτερη περιοχή του Ράστενμπεργκ, οι Νοτιοαφρικανοί εργαζόμενοι θρήνησαν χτες άλλα δύο θύματα πέρα από τους 45 που σκοτώθηκαν συνολικά από τον περασμένο Αύγουστο στην ευρύτερη περιοχή του ορυχείου:
Μία δημοτική σύμβουλο του ANC που εξέπνευσε προχτές βράδυ στο νοσοκομείο έπειτα από θανάσιμο τραυματισμό της το περασμένο Σάββατο από σφαίρα καουτσούκ που έριξαν εναντίον της αστυνομικοί και ένα μεταλλωρύχο που πατήθηκε την Τετάρτη και σύρθηκε για δεκάδες μέτρα από θωρακισμένο αυτοκίνητο της αστυνομίας στη διάρκεια επιχείρησης διάλυσης «παράνομης» συγκέντρωσης απεργών σε ορυχείο της πολυεθνικής «Anglo American Platinum».

Η είδηση του θανάτου ακόμη δύο ανθρώπων στο Ράστενμπεργκ μεταδόθηκε χτες από νοτιοαφρικανικά και διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, λίγες ώρες μετά τη δημοσιοποίηση της απόφασης του Νοτιοαφρικανού προέδρου Τζέικομπ Ζούμα να σκληρύνει τη στάση του έναντι των μεταλλωρύχων απεργών και να επισημοποιήσει τη συνδρομή του στρατού(!) στις προσπάθειες ...«επιβολής της τάξης» στους χώρους δουλειάς που οι εργάτες αποφασίζουν να απεργήσουν!

Επικαλούμενος το Σύνταγμα, ο πρόεδρος ανακοίνωσε ότι η απόφαση ισχύει από τις 14 Σεπτέμβρη τρέχοντος έτους ως τις 31 Γενάρη 2013 «για την ευρύτερη περιοχή του ορυχείου Μαρικάνα και σε όποιες άλλες περιοχές της χώρας χρειαστεί». Εκπρόσωπός του επικαλέστηκε το υπ' αριθμόν 201 κεφάλαιο του Συντάγματος που αναφέρει ότι μόνον ο πρόεδρος της χώρας μπορεί να εξουσιοδοτήσει την ανάπτυξη του στρατού στο εσωτερικό της χώρας. Σύμφωνα με το «Ασοσιέιτεντ Πρες», από το Σαββατοκύριακο περίπου 1.000 στρατιώτες έχουν ήδη μεταφερθεί στη λεγόμενη «ζώνη πλατίνας» βορειοδυτικών περιοχών του Γιοχάνεσμπουργκ...

Τα τελευταία 24ωρα, στα ορυχεία πλατίνας της πολυεθνικής «Anglo American Platinum», στην περιοχή του Ράστενμπεργκ, 15.000 μεταλλωρύχοι απεργούν και προσπάθησαν χτες να διαδηλώσουν ζητώντας μισθό 16.000 ραντ. Οι τοπικές αρχές αρνήθηκαν να δώσουν άδεια για τη διαδήλωση, πράγμα που δίνει «δικαίωμα» στην πολυεθνική να προσφύγει στα δικαστήρια για να κηρυχθεί ο αγώνας τους «παράνομος» και να μπορέσει να απολύσει τους εργάτες... (Ριζοσπάστης)

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ????????
ΤΙ ΑΠΟΓΙΝΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ?????????

do.b4tool8 είπε...

Η αλλαγή του τίτλου του Ρίζου δείχνει μια προσπάθεια να "συναισθηματοποιήσεις" την απόκριση του αναγνώστη σου στο θέμα. Γιατί; είναι θέμα ύφους; Εγώ προτιμώ την πιο ψύχραιμη έκφραση του Ρίζου, και δεν είναι θέμα γούστου.
Δες επίσης μια προσέγγιση που δεν είναι απολογητική σε σχέση με τον απαράδεκτο ρόλο του ANC στις εξελίξεις εκεί αλλά που ωστόσο προσπαθεί να ερμηνεύσει την στάση του ΚΚ χωρίς να το δικαιολογεί - κι αν συμφωνείς ανάρτησε την εδώ

Οικοδόμος είπε...

@do.b4tool8:
Καλημέρα.
«Η αλλαγή του τίτλου του Ρίζου δείχνει μια προσπάθεια να "συναισθηματοποιήσεις" την απόκριση του αναγνώστη σου στο θέμα. Γιατί; είναι θέμα ύφους;»

Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω το λόγο για τον οποίο θα πρέπει να απολογηθώ για τον τίτλο της ανάρτησης. Θα σου απαντήσω όμως για να μην σκεφτείς πως σε αποφεύγω.

Διαφωνώ με το χαρακτηρισμό «συναισθηματοποιήσεις» (πολύ εύκολος), οριζοντίως και καθέτως, όπως και για τα περί ύφους. Ο τίτλος του Ριζοσπάστη είναι δημοσιογραφικός. Εγώ δεν είμαι δημοσιογράφος, είμαι εργάτης. Αντιλαμβάνομαι ίσως διαφορετικά, από έναν δημοσιογράφο, από εσένα και μπορεί και από άλλους, τον τίτλο, την είδηση και πολύ περισσότερο τα γεγονότα στην Αφρική. Και στο κάτω κάτω, ο τίτλος δεν είναι δικό μου εφεύρημα, φράσεις του ρεπορτάζ της εφημερίδας είναι (ακόμα και τα εισαγωγικά και το θαυμαστικό).

‘Όμως δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλεί τόσο η προσέγγισή μου στο θέμα. Δεν καταλαβαίνω επίσης πως γίνεται να δηλώνεις «ψύχραιμος» (είναι δικαίωμά σου άλλωστε) όταν έχουν σφαγιαστεί, με εντολές της κυβέρνησης, τόσοι αθώοι εργάτες και παράλληλα να θέλεις να παρουσιάσεις εμένα και τον τρόπο που εγώ αντιλαμβάνομαι τα γεγονότα και τις παραμέτρους τους απλά σαν… συναισθηματισμούς. Αυτό, το λιγότερο, με προσβάλει και νομίζω πως όσα έχω γράψει μέχρι τώρα (πολύ αναλυτικά) για το θέμα, κάθε άλλο παρά βασίζονται σε συναισθηματισμούς. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν δεν πρόκειται απλά για «θέμα γούστου»…

Μου γράφεις: «Δες επίσης μια προσέγγιση που δεν είναι απολογητική σε σχέση με τον απαράδεκτο ρόλο του ANC στις εξελίξεις εκεί αλλά που ωστόσο προσπαθεί να ερμηνεύσει την στάση του ΚΚ χωρίς να το δικαιολογεί - κι αν συμφωνείς ανάρτησε την εδώ»

Προφανώς κάποιο λινκ θα ήθελες να δώσεις, αλλιώς δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Πάντως…

…η «ψύχραιμη» αντιμετώπιση του θέματος από μέρους σου είναι κάτι παραπάνω από εμφανής, και στον τρόπο που διατυπώνεις αυτήν την παράγραφο. «Απαράδεκτος» ο ρόλος του ANC, αλλά «να ερμηνεύσει τη στάση του ΚΚ χωρίς να το δικαιολογεί»…για το ΚΚΝΑ. Αυτό δα έλειπε να χωράνε και δικαιολογίες. Αλλά γιατί ο διαχωρισμός; Δεν πρόκειται για συνεταιράκια στην ίδια κυβέρνηση δολοφόνων εργατών; Ή κάνει «τζιζ» ο τίτλος «κομμουνιστικό» στον τίτλο του και δεν κάνει να το «αγγίξουμε» με την κριτική μας;

Υπάρχουν άραγε «ελαφρυντικά» στη στάση του ΚΚΝΑ, κυρίως μετά τη σφαγή στη Μαρικάνα, που… ο «συναισθηματισμός» μου δεν μου επιτρέπει να δω; Υπάρχουν άραγε «ελαφρυντικά» στη ΔΗΜΑΡ, επειδή δηλώνει «αριστερό» κόμμα για την συμμετοχή της στην εδώ συγκυβέρνηση που μας βιάζει τις ζωές; (Νομίζω πως είναι κατανοητή η παρομοίωση. Δεν υπονοώ πως το ΚΚΝΑ είναι ΔΗΜΑΡ).

Πως γίνεται και το ΚΚΕ να έχει δίκιο (που έχει) που δεν συμμετέχει σε «αριστερή» κυβέρνηση και για το ΚΚΝΑ (που το βαρύνει όχι μόνο η συμμετοχή του στην κυβέρνηση, αλλά και τα «κατορθώματα» αυτής)… «να το δούμε», «μην βιαζόμαστε», «να το αναλύσουμε», «μήπως το ένα», «μήπως το άλλο» και μπλα μπλα.

Έπρεπε το ΚΚΝΑ να αποχωρήσει και να καταγγείλει την «αριστερή» κυβέρνηση για την ταχτική της, αν διαφωνούσε με τη σφαγή, και να μην συνεχίζει την συγκάλυψη; Τι είναι αυτό που το κρατάει δεμένο στην κυβέρνηση, αφού η προάσπιση των συμφερόντων της εργατικής τάξης δεν μπορεί να είναι;

Μετά και την κινητοποίηση του στρατού θα συνεχίσεις να αντιμετωπίζεις την κατάσταση με την ίδια… «ψυχραιμία»;

Στους πόσους νεκρούς χάνεται αυτή η «ψυχραιμία» φίλε μου, μήπως ξέρεις να μου πεις;

do.b4tool8 είπε...

Φαίνεται ότι θεωρείς δικαίωμα σου να χρησιμοποιείς το άρθρο κάποιου άλλου και να αλλάζεις τον τίτλο του... αλλά δεν είναι εκεί το κύριο θέμα μας.
Και συμφωνώ ότι επίσης δικαίωμα σου είναι να γράφεις όπως θέλεις στο ιστολογιο σου. Διαδίκτυο είναι αυτό (it’s a free country! Isn’t it?). Όπως είναι και δικαίωμα μου να το κρίνω.
Όμως βρίσκω κομμάτι δύσπεπτη την «προθυμία» σου να καταγγέλλεις το ΣΑΚΚ (παρεμπιπτόντως, έχει αλλάξει το όνομα του απο το 1953!) και μαλλιοτραβηγμένη την εξομοίωση του με το ΔΗΜΑΡ!!!
Ξέρεις κάτι; Ξεκάθαρα: αρνούμαι να αγοράσω το συμπέρασμα σου ότι δηλαδή «και εκεί κάτω προδοσία των κομμουνιστών έχουμε πάλι...» χρησιμοποιώντας την στρατηγική του κόμματος στο θέμα των συμμαχιών για να το δικαιολογήσεις. Αν ήταν έτσι απλά, το κόμμα (του οποίου την στρατηγική επικαλείσαι) θα είχε καταγγείλει το ΣΑΚΚ πριν απο σένα.
Όσο για το «λινκ», αν θυμάσαι καλά σε προηγούμενη ανάρτηση στο θέμα, με προκάλεσες να παραθέσω στοιχεία σχετικά για την δική μου διαφορετική αντιμετώπιση του ΚΚ απο το ANC. Στο παρόν άρθρο, το πρώτο σχόλιο σου (ή του «Ανώνυμου») καλεί «τους φίλους απο τα παλιά» να σχολιάσουν. Αυτό έκανα. Και μάλιστα αυτό που εσύ με προκάλεσες να κάνω. Σου παραθέτω τα στοιχεία που στηρίζουν την θέση μου. Αν διάβαζες λοιπόν το άρθρο στο οποίο σε παρέπεμψα και είχες σοβαρή διαφωνία, θα σε καλωσόριζα να την εκφράσεις. Αλλά αντί αυτού επέλεξες να αφαιρέσεις το λινκ απο το σχόλιο μου. Γιατί; Φοβάσαι μήπως οι άγνωστες σου δουν απο προέρχεται η ένσταση μου;
Οι δικοί μου άγνωστες, Φίλε οικοδόμε, σε βλέπουν στην λίστα των ιστολογιών που παρακολουθώ, με άμεσο λινκ απο το δικό μου στο δικό σου. Κι όχι μόνο γιατί δεν φοβάμαι την αντιπαράθεση ιδεών...

Οικοδόμος είπε...

@do.b4tool8 :
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΟΥ, ούτε το λόγο για τον οποίο συνεχίζεις να με προσβάλλεις!

Γράφεις: "Στο παρόν άρθρο, το πρώτο σχόλιο σου (ή του «Ανώνυμου») καλεί «τους φίλους απο τα παλιά» να σχολιάσουν. Αυτό έκανα. Και μάλιστα αυτό που εσύ με προκάλεσες να κάνω."

Σου κάνω γνωστό αγαπητέ, που άρχισες τώρα άρχισες και τα υπονοούμενα, πως αν ήθελα να… σχολιάσω την ανάρτησή μου, ή αν ήθελα να απευθύνω ερώτημα προς κάποιον από τα σχόλια, θα το έκανα με την υπογραφή μου και όχι σαν... "ανώνυμος". Να είσαι βέβαιος. Το γεγονός πως διαφωνούμε στη θεώρηση ενός ζητήματος δεν σου επιτρέπει να μου προσάπτεις κάτι τέτοιο, είναι απαράδεκτο.

Και συνεχίζεις την επίθεση:

"Σου παραθέτω τα στοιχεία που στηρίζουν την θέση μου. Αν διάβαζες λοιπόν το άρθρο στο οποίο σε παρέπεμψα και είχες σοβαρή διαφωνία, θα σε καλωσόριζα να την εκφράσεις. Αλλά αντί αυτού επέλεξες να αφαιρέσεις το λινκ απο το σχόλιο μου. Γιατί; Φοβάσαι μήπως οι άγνωστες σου δουν απο προέρχεται η ένσταση μου; "

Ποια στοιχεία μου παρέθεσες και πότε; Σε ποιο άρθρο με "παρέπεμψες" και πότε; Ποιο λινκ σου αφαίρεσα λεβέντη μου; Από που; Πας καλά ή να το κοιτάξεις λίγο το θεματάκι σου;

Αν δεν ξέρεις να βάζεις λινκ μέσα σε σχόλιο, δεν σου φταίω εγώ. Ξαναπροσπάθησε. Από όσο γνωρίζω, στο μπλογκ, δυο τρόποι «επέμβασης» υπάρχουν στα σχόλια. Δημοσίευση ή διαγραφή. Άλλη επέμβαση (αλλοίωση περιεχομένου) δεν υπάρχει. Μην τρελαθούμε κιόλας!

Το ότι «φοβάμαι την αντιπαράθεση των ιδεών» κάνω πως δεν το διάβασα, γιατί το θεωρώ απόρροια της ημιμάθειάς σου για τη λειτουργία (αναρτήσεις και σχόλια) των μπλογκς.

Οικοδόμος είπε...

@do.b4tool8 :
"Φαίνεται ότι θεωρείς δικαίωμα σου να χρησιμοποιείς το άρθρο κάποιου άλλου και να αλλάζεις τον τίτλο του... αλλά δεν είναι εκεί το κύριο θέμα μας."

Μην κάνεις τον ανήξερο. Πρόκειται για συνηθισμένη πρακτική στα μπλογκς, την οποία έχουν «υποστεί» πολλές φορές και δικά μου άρθρα από αναδημοσιεύσεις. Όταν παρατίθεται η πηγή του άρθρου, δεν αντιλαμβάνομαι τι σε πειράζει.

"Όμως βρίσκω κομμάτι δύσπεπτη την «προθυμία» σου να καταγγέλλεις το ΣΑΚΚ (παρεμπιπτόντως, έχει αλλάξει το όνομα του απο το 1953!) και μαλλιοτραβηγμένη την εξομοίωση του με το ΔΗΜΑΡ!!!"

Παρόλο που το διευκρινίζω στο σχόλιό μου, εσύ θέλεις να το παρουσιλάσεις σαν «εξομοίωση». Δεν νομίζω πως δεν μπόρεσες να καταλάβεις τι εννοούσα… Ξαναδιάβασέ το λοιπόν: "Υπάρχουν άραγε «ελαφρυντικά» στη ΔΗΜΑΡ, επειδή δηλώνει «αριστερό» κόμμα για την συμμετοχή της στην εδώ συγκυβέρνηση που μας βιάζει τις ζωές; (Νομίζω πως είναι κατανοητή η παρομοίωση. Δεν υπονοώ πως το ΚΚΝΑ είναι ΔΗΜΑΡ). "

Γράφεις: "Ξέρεις κάτι; Ξεκάθαρα: αρνούμαι να αγοράσω το συμπέρασμα σου ότι δηλαδή «και εκεί κάτω προδοσία των κομμουνιστών έχουμε πάλι...» χρησιμοποιώντας την στρατηγική του κόμματος στο θέμα των συμμαχιών για να το δικαιολογήσεις. Αν ήταν έτσι απλά, το κόμμα (του οποίου την στρατηγική επικαλείσαι) θα είχε καταγγείλει το ΣΑΚΚ πριν απο σένα."

Δεν πουλάω τίποτα για να το αγοράσεις. Την άποψή μου διατυπώνω και νομίζω δικαιούμαι την προσωπική άποψη, ακόμα και αν σε εκνευρίζει. Δεν σε υποχρεώνει κανείς να συμφωνήσεις μαζί μου. Όμως κάνε το με επιχειρήματα (σου έθεσα ερωτήματα που κάνεις πως δεν τα βλέπεις σε προηγούμενο σχόλιό μου). Όχι με υπονοούμενα, επιθέσεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς…

Οικοδόμος είπε...

@do.b4tool8 :
Γράφεις:
"Ξεκάθαρα: αρνούμαι να αγοράσω το συμπέρασμα σου ότι δηλαδή «και εκεί κάτω προδοσία των κομμουνιστών έχουμε πάλι...»"

ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ! Δεν είναι αυτό το συμπέρασμά μου. Από την πρώτη μέρα της σφαγής μέχρι σήμερα, προσπαθώ να εξηγήσω τη στάση του ΚΚΝΑ για να βγάλω ένα συμπέρασμα. Θέτω στις αναρτήσεις και τα σχόλιά μου πολλά ερωτήματα. Και πιο πάνω το έκανα. Δεν παίρνω απαντήσεις. Αντιθέτως, κάποιοι ενοχλούνται από αυτό, προφανώς και εσύ, και μου αποδίδουν "πονηρές" προθέσεις. Δεν με αγγίζουν.

do.b4tool8 είπε...

Η αντιδραση σου με αφήνει εμβρόντητο!!! Την ώρα που διαμαρτύρεσαι για τις δική μου προσβολή επιδίδεσαι σε κατά συρροήν επιθέσεις και προσβολές και σε προσωπικό επίπεδο.

Οικοδόμος: ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΟΥ, ούτε το λόγο για τον οποίο συνεχίζεις να με προσβάλλεις!

Οικοδόμος: Σου κάνω γνωστό αγαπητέ, που άρχισες τώρα άρχισες και τα υπονοούμενα,

Οικοδόμος: Πας καλά ή να το κοιτάξεις λίγο το θεματάκι σου;

Οικοδόμος: Αν δεν ξέρεις να βάζεις λινκ μέσα σε σχόλιο, δεν σου φταίω εγώ. Ξαναπροσπάθησε.

Οικοδόμος: το θεωρώ απόρροια της ημιμάθειάς σου για τη λειτουργία (αναρτήσεις και σχόλια) των μπλογκς.

Οικοδόμος: Μην κάνεις τον ανήξερο.

Οικοδόμος: Δεν νομίζω πως δεν μπόρεσες να καταλάβεις τι εννοούσα… Ξαναδιάβασέ το λοιπόν:

Δεν πειράζει. Σ’ ένα πράγμα έχεις σίγουρα δίκιο: η «ημιμάθειά» μου για το πως λειτουργεί το Μπλογκ φαίνεται. Όντως υποφέρω απο αυτήν. Κι αυτό έπρεπε να σ’ έχει πείσει ότι δεν είμαι «επαγγελματίας» «μισθωμένος» για «δουλειά» στο διαδίκτυο. Και πριν αρχίσεις να ωρύεσαι, θα δηλώσω ότι δεν υπονοώ ότι ανήκεις κι εσύ σ’ αυτήν την κατηγορία. Ελπίζω ότι θέλουμε και παλεύουμε για το ίδιο πράγμα. Κι αναρωτιέμαι: «μάθαμε να κουβεντιάζουμε» χωρίς εμπόριο ύβρεων;

Καληνύχτα.

Οικοδόμος είπε...

@do.b4tool8 :
Εκεί που μας χρωστούσανε…μας πήραν και το βόδι!!!

Μα, άνθρωπέ μου είσαι καλά;;; Διαβάζεις αυτά που γράφεις;;;

ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΛΟΓΟΚΡΙΝΩ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ (!!!) και περιμένεις να μην σου απαντήσω;;; Θεωρείς κιόλας την απάντησή μου στην επίθεσή σου, ύβρι;;;

Και ενώ σου εξηγώ πως κάνεις λάθος και πως ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ, αντί να ζητήσεις συγγνώμη που με συκοφαντείς χωρίς λόγο, επιμένεις και προσπαθείς τώρα να βγεις κι από πάνω;;; Ζητάς και τα ρέστα ωρέ;;;… Κρίμα…

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Τιμή και δόξα σε κάθε εργάτη που θυσιάζεται στον αγώνα ενάντια στην εκμετάλλευση.
Όνειδος σε κάθε τομάρι - ότι χρώμα προβιά κι αν φοράει στο πρόστυχο πολιτικό πετσί του - όταν βάφει τα χέρια του με αίμα εργατών που παλεύουν.
Μπράβο σύντροφε Οικοδόμε για τις αναρτήσεις σου.

do.b4tool8 είπε...

Οικοδόμε,

Σήμερα το πρωί, χωρίς την χτεσινή ένταση, προσπάθησα να δω πιο νηφάλια και αυτοκριτικά την χτεσινή ανταλλαγή μας. Επειδή διαβάζουν αρκετοί άνθρωποι που, λόγω του ότι δεν ασχολούνται με την τεχνική πλευρά των ιστολογιών, ενδεχομένως δεν ξέρουν ποια είναι η αλήθεια, στο θέμα του αν έλαβες η όχι το λινκ. Για χάρη της αλήθειας λοιπόν, οφείλω να παραδεχτώ πως έχεις δίκιο, δεν μπορείς να αλλάξεις το περιεχόμενο σχολίου, μόνο να το δημοσιεύσεις ή να το διαγράψεις (απ’ ότι διαπιστώνω κι εγώ), άρα δεν άλλαξες τίποτα, και άδικα σε κατηγόρησα. Επομένως, μάστορα, τη συγγνώμη αυτή σου την χρωστάω.

Με δοσμένο αυτό, ελπίζω πως ο «καυγάς» τελείωσε (δεν είναι καιρός να «τρωγόμαστε» μεταξύ μας). Έχω την εντύπωση ότι το θέμα του «διαβολεμένου» του λινκ δεν ήταν το κυρίαρχο, διότι η ένταση άρχισε απο την πρώτη απάντηση σου στο πρώτο σχόλιο μου. Η ένταση, έχοντας τις ρίζες σε διαφορά απόψεων, κλιμακώθηκε και το θέμα επισκιάστηκε με κάτι που εμένα προσωπικά ομολογώ με στενοχώρησε έντονα. Τέλος πάντων. Παραμένει η ανάγκη να εκφράζονται διαφορετικές απόψεις χωρίς εξάρσεις, αν γίνεται. Στο θέμα-ουσία που μας έφερε σε αντιπαράθεση λοιπόν κάνω αυτό που δεν έκανα εχτές. Παραπέμπω στο κείμενο που εξηγεί την προσέγγιση μου στο θέμα, (http://fromredrock.blogspot.gr/2012/09/blog-post_21.html) η οποία δεν είναι καθόλου απολογητική για το Νοτιοαφρικάνικο ΚΚ, χωρίς όμως να το ταυτίζει με την σοσιαλδημοκρατία. Πιστεύω ότι υπάρχουν υγιείς δυνάμεις μέσα στο κόμμα (ακόμα κι αν θεωρήσει κανείς ότι μέρος της ηγεσίας του «πάσχει») όπως και στο COSATU. Πιστεύω ότι τα πράγματα εκεί εξελίσσονται ακόμα, και η ταύτιση η εξομοίωση, ή τέλος πάντων η έλλειψη διάκρισης της διαφοράς του ΚΚ απο το ANC αγνοεί την αλήθεια και, για την ώρα, δεν βοηθάει.

Αυτά, φίλε.