Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Ο εργάτης Τάσος Πάντος


Δεν ήταν γκολτζής, δεν ήταν «ζεν πρεμιέ»,  δεν απασχόλησε τα ΜΜΕ με μπαρότσαρκες, τσαμπουκάδες, ξανθιές γκόμενες, τατουάζ και ακριβά αυτοκίνητα. Ο Τάσος Πάντος ήταν ΕΡΓΑΤΗΣ της μπάλας. Παιδί σεμνό, δουλευταράς, ψυχάρα, πρώτος στην προπόνηση, τα έδινε όλα στο γήπεδο. Φιλότιμος, παθιασμένος, σκιζόταν για το καλό της ομάδας, του συνόλου, αγωνιστής μέχρι το σφύριγμα της λήξης. Ήρθε στον Ολυμπιακό, από την Προοδευτική, καταξιωμένος ποδοσφαιριστής και μέσα σε εφτά χρόνια  κέρδισε τίτλους, φήμη και χρήματα. Στον τελευταίο του αγώνα στο Καραϊσκάκη έγινε πάταγος. Το γήπεδο κόντεψε να γκρεμιστεί από τα χειροκροτήματα. Ο Τάσος αποχαιρετούσε συγκινημένος τον κόσμο, μέσα σε αποθέωση,  παίρνοντας μαζί του το μεγαλύτερο δώρο: την αγάπη των γαύρων.  Στη επόμενη ομάδα του, τον ΠΑΣ Γιάννινα, ο διάσημος σεμνός Πάντος συνέχισε αυτό που ήξερε να κάνει καλά: να δουλεύει σκληρά  για το σύνολο, μέχρι το σφύριγμα της λήξης. Σήμερα ο Τάσος Πάντος κρεμάει τα ποδοσφαιρικά παπούτσια του.

«Όταν ξεκινάς το ποδόσφαιρο δεν σκέφτεσαι ποτέ αν θα έρθει αυτή η μέρα. Αλλά αν ρίξω μια ματιά πίσω μου είμαι απόλυτα ικανοποιημένος για ότι πέτυχα με σκληρή δουλειά. Η επόμενη μέρα είναι δύσκολη αλλά πρέπει να σταματάς όταν πρέπει και όχι όταν θέλεις. Ευχαριστώ όλους, τις προηγούμενες ομάδες μου Προοδευτική, Ολυμπιακό και τον ΠΑΣ που με αγκάλιασε. Μα πιο πολύ ευχαριστώ την οικογένειά μου που με στήριξε και ήταν ο κυματοθραύστης και στα ξεσπάσματά μου. Θέλω τα παιδιά μου να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο και να γίνουν καλύτερα από μένα. Στην καριέρα μου ακολούθησα τρεις αρχές: Συνέπεια, ήθος και αλήθεια». εδώ

Σου ευχόμαστε καλή τύχη και καλή δύναμη με ό,τι κι αν ασχοληθείς από δω και πέρα. Για την προσφορά σου, για την ευγενική σου παρουσία στα γήπεδα, για το παράδειγμα που έδειξες στα νεότερα παιδιά, σ’ ευχαριστούμε.

Κυριακή 30 Ιούνη 2013

2 σχόλια:

TRASH είπε...

Ακόμη θυμάμαι το παιχνίδι στο Φάληρο, που είχε βιδώσει κυριολεκτικά τον "πολύ" Ρομπίνιο της Ρεαλ Μαδρίτης.
Ας είναι καλά ο Τάσος...

Giannis Pit. είπε...

ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΡΦΗ.....ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΘΛΗΤΗΣ, ΜΕ ΑΞΙΕΣ, ΗΘΟΣ και ΑΝΘΡΩΠΙΑ.
ΤΙΜΗ....